تعمیر گیربکس نیسان

شرکت نیسان از کشور ژاپن کار خود را شروع کرد و خودروهای با کیفیت این شرکت خودروسازی در ایران دارای طرفداران زیادی می باشد ، گیربکس اتوماتیک خودروهای نیسان از کیفیت بسیار خوبی برخودار هستند و  از مدل های مختلفی مانند سی وی تی ایکس‌ ترونیک استفاده می کنند اما ممکن است به مرور زمان و استفاده نامناسب دچار ایراداتی شوند که نیاز به تعمیر داشته باشند که یک امر عادی است.

 

تعمیر گیربکس نیسان

تعمیر گیربکس نیسان اتوماتیک

در ادامه این نوشته باید به عرض شما برسانیم که همانطور که بالاتر اشاره کردیم گیربکس اتوماتیک خودروهای نیسان هم مانند خودروهای دیگر نیاز به تعمیر و نگهداری مناسب دارند و تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان نیاز به تخصص دارد زیرا کار بسیار پیچیده و فنی می باشد و حتما باید در یک تعمیرگاه تخصصی که آشنایی کامل به گیربکس های نیسان داشته باشید تعمیرات را انجام بدهید.

 

اگر مایل باشید ما در گیربکس باز ، تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان می توانیم میزبان شما برای حل ایرادات گیربکس خودرو نیسان باشیم که البته با استفاده از قطعات شرکتی و اورجینال و بهترین نوع عیب یابی با دستگاه های تخصصی روز ایران و همچنین در آخر کار خیال شما را با ضمانت نامه کتبی برای تعمیرات انجام شده راحت کنیم و بدرقه کنیم.

 

لذا در ادامه این محتوا توضیحات مختصر و مفید به شما در مورد مورد گیربکس اتوماتیک خودروهای نیسان ارایه می کنیم تا بتوانیم به شما در نگهداری و مراقبت صحیح و عیب یابی به موقع کمک کنیم پس با ما همراه باشید.

 

هزینه تعمیر گیربکس نیسان

در مورد هزینه تعمیر گیربکس نیسان باید به عرض شما مشتری گرامی برسانیم که در محاسبه قیمت تعمیرات عوامل زیادی مانند میزان خرابی قطعات گیربکس ، آسیب دیدگی پوسته گیربکس ، اجرت تعمیرکار تاثیر می گذارد و امکان محاسبه دقیق آن برای ما میسر نیست ، لکن اگر بحث هزینه ها برای شما خیلی مهم است می توانید با مراجعه به تعمیرگاه گیربکس باز از سرویس بازدید و مشاوره رایگان استفاده کنید و از هزینه های تقریبی اطلاع پیدا کنید.

 

مشکلات گیربکس نیسان

مانند تمام گیربکس های اتومات ، گیربکس های خودروهای این شرکت ژاپنی هم مشکلاتی را دارند و ما در این قسمت به صورت مختصر به این ایرادات را اشاره می کنیم . اولین ایرادی که هر مالک خودرو نیسان ممکن است با آن روبرو شود تقه زدن گیربکس است ، لرزش گیربکس اتوماتیک و ایراد در تغییر دنده از دیگر ایراداتی هست که ممکن است شما با آن مواجه شوید.

 

جلوگیری از مشکلات گیربکس نیسان

همیشه پیشگیری از تعمیر بهتر است و اگر شما در سرویس های دوره ای حداکثر حساسیت را به خرج دهید و همچنین در زمان های مشخص بازدید قطعات گیربکس اتوماتیک خودرو خود را جهت جلوگیری از خرابی و فرسودگی داشته باشید به سلامت گیربکس اتوماتیک خود کمک بسزایی کردید.

 

اگر شما در استفاده از خودرو نیسان خود دقت لازم را نداشته باشید به گیربکس اتوماتیک خودرو شما فشار فراوانی وارد شده که این فشار مستقیم باعث کاهش عمر قطعات داخلی گیربکس اتوماتیک می شود ، لذا اگر از شتاب گرفتن فوری و ترمز های غیرمنتظره در صورت امکان خود داری کنید کمک بسزایی به سلامت گیربکس خود کرده اید.

 

اگر خودرو شما دچار خرابی در مورد گیربکس یا موتور شد و نمی توانست حرکت کند و شما نیاز به یدک کش داشتید ، حتما سعی کنید بجای یدک کش از خودر بر استفاده کنید زیرا جابه جایی غیر اصولی خودرو باعث آسیب جبران ناپذیر گیربکس می شود.

 

راه حل :

اگر گیربکس خودرو نیسان شما به مشکل خورده است بهترین کار مراجعه به یک تعمیرگاه تخصصی در زمینه گیربکس اتوماتیک است که در خودروهای فراوانی از شرکت نیسان را تعمیر کرده باشد زیرا تعمیرات فوری و اصولی می تواند از هزینه های و آسیب های بیشتر جلوگیری به عمل آورد.

5/5 - (4 نظر)