تعمیر گیربکس برلیانس کراس

یکی دیگر از خودروهای معرفی شده توسط پارس خودرو در ایران که به علت هزینه مناسب و آپشن های خوب و طراحی خاص توجه مشتریان زیادی را در کشور ما به خودش جلب کرده است برلیانس کراس C3 از شرکت برلیانس اتو چین می باشد.

 

تعمیر گیربکس برلیانس کراس

این خودرو یک شاسی بلند است که به درد رفت و آمد شهری میخورد و از یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته بهره می برد و در سال 1395 به تولید در بازار ایران رسید . در ادامه این نوشته در مورد هزینه تعمیر گیربکس و مشکلات و نحوه نگه داری اطلاع رسانی می کنیم.

 

هزینه تعمیر گیربکس برلیانس کراس C3

با توجه به اینکه از سال مونتاژ این خودرو در کشور تا به حال زمان زیادی می گذرد باید به عرض شما برسانیم که تعداد خرابی گیربکس این مدل خودرو نسبت به سایر خودروها زیاد نبوده است و اما هر گیربکس خودرو به مرور زمان در صورت عدم سرویس دوره و همچنین عمر خود دچار مشکلاتی می شود که نیاز به تعمیر دارد و بحث هزینه را هم دربر می گیرد.

 

در حال حاضر هزینه تعمیر گیربکس برلیانس کراس به علل گوناگونی بستگی دارد و اولین علت آن هم مقدار خرابی قعطات می باشد که در کنار آن باید اجرت تعمیرکار را هم در نظر بگیریم بابت این نمی توان هزینه دقیقی برای تعمیر گیربکس این خودرو ارایه کرد با تمام این توضیحات اگر بحث هزینه برای شما مهم است بهتر است یا همکاران ما در گیربکس باز تماس بگیرید یا حضوری مراجعه کنید و ضمن بررسی فنی رایگان و تشخیص ایراد هزینه را از تعمیرکار بپرسید.

 

دلایل خرابی گیربکس اتوماتیک برلیانس کراس C3

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به گیربکس خودرو خود اهمیت زیادی می دهید و روی این مورد حساس هستید بهتر است که با مهمترین دلایل خرابی گیربکس این خودر آشنا شوید. اولین مورد این است که به سرویس دوره ای توجه نمی کنید ؟ مثل همیشه افرادی که در سرویس دوره ای و تعویض روغن گیربکس کوتاهی می کنند به قطعات گیربکس خود ضربه می زنند و با این کار متحمل ضرر و زیان می شوند.

 

مورد دوم این است که شما بد رانندگی می کنید یعنی با سرعت خیلی بالا و حرکات نامتعارف و تیک آف به گیربکس خودرو آسیب می زنید. سومین مورد که باعث خرابی گیربکس برلیانس کراس شما می شود داغ شدن گیربکس خودرو است که به عوامل فراوانی بستگی دارد.لطفا و خواهشا از قطعات یدکی اورجینال با ضمانت استفاده کنید زیرا یکی دیگر از عواملی که باعث صدمه دیدن گیربکس خودرو شما می شود استفاده از قطعات غیر اصلی می باشد.

 

تقه زدن گیربکس برلیانس کراس C3

اگر در زمان تعویض دنده در خودرو برلیانس شما احساس تقه زدن می کنید این مورد از مهم ترین موارد مشکل و خرابی در گیربکس اتوماتیک است و فورا باید به تعمیرگاه مراجعه کنید زیرا عوامل متعددی دارد که تعمیرکاران ما به در تشخیص آن به شما کمک و علت را طی مشاوره رایگان به اعلام می کنند.

 

صدای زوزه گیربکس برلیانس کراس

علت شنیدن صدای زوزه از داخل گیربکس اتوماتیک این خودرو به شما این مشکل را اعلام می کند که بلبرینگ و یا برخی از چرخ دنده های گیربکس شما دچار خرابی شده اند و باید تعمیر گیربکس اتوماتیک صورت بگیرد و بهتر است هر چه سریعتر برای جلوگیری از هزینه های اضافیه به تعمیرگاه مراجعه کنید.

 

لرزش گیربکس برلیانس کراس

اگر در زمان رانندگی با خودرو خود احساس لرزش در گیربکس اتوماتیک می کنید بهتر است اطمینان پیدا کنید که یکی از علل خرابی گیربکس این خودرو لرزش در گیربکس می باشد.

 

ایراد در تعویض دنده

بهتره از اگر استفاده نکنیم و قطعا بگوییم به شما عزیزان که هنگام تغییر دنده یا اینکه دنده گیربکس اتوماتیک جا نمی رود گیربکس خودرو شما ایراد دارد و باید برای مشاوره فنی به تعمیرگاه مراجعه کنید.

5/5 - (9 نظر)