تعمیر گیربکس تیگو 5

اگر در حال مطالعه مطالب این صفحه هستید به احتمال زیاد شما خودرو تیگو 5 دارین که گیربکسش خراب شده، اگر صدای تقه زدن میشونید یا احساس لرزش دارین، حتی صدای زوزه هنگام حرکت، نشتی روغن، جابه‌جایی و تعویض سخت دنده‌ها، گاز هرز، روشن‌شدن چراغ چک و بوی سوختگی از گیربکس نشان می‌دهد که گیربکس خودروی شما نیاز به تعمیر دارد.

“همین حالا با ما تماس بگیرید”

آدرس: تهران،میدان هروی خیابان وفامنش بلوار مژده انتهای خیابان دماوند ، جنب کارواش مژده

تلفن: 09351624062-09124787165

.

می دانید که بهترین زمان برای تعمیر گیربکس تیگو 5 کی می باشد؟ شما هم به دنبال بررسی خرابی های گیربکس تیگو 5 هستید؟یکی از مهمترین موضوعاتی که در تعمیر گیربکس چری به خصوص گیربکس تیگو 5 وجود دارد، تعمیرات به موقع آن می باشد. شما می توانید در صورت مشاهده ی هرگونه مشکلی در خودروی خود، اقدامات مربوط به رفع آن را انجام دهید. البته برای این منظور بهتر است که با نزدیک ترین و معتبرترین تعمیرگاه در تماس باشید. گیربکس باز یکی از تعمیرگاه های تخصصی در زمینه تعمیرات انواع گیربکس ها می باشد. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده تعمیرات گیربکس معیوب خودروتان را به دست ما بسپارید. فراموش نکنید که تیم ما یکی از تخصصی ترین تعمیرگاه ها در شرق تهران می باشد.

 

تعمیر گیربکس تیگو 5 در تعمیرگاه گیربکس باز

 

تعمیرات گیربکس تیگو 5 به تخصص بالایی نیاز دارد. در غیر این صورت ممکن است آسیب های جدی تری به خودروی یاد شده وارد شود. همین امر نیز سبب شده تا تعمیرکاران و کارشناسان ما دوره های مختلف تعمیرات گیربکس های اتومات را سپری کنند. ما در این مجموعه برای تعمیر گیربکس خودروهای تیگو 5 از قطعات اصل استفاده می کنیم. شما می توانید نظرات مربوط به سایر مشتریان را از وب سایت پیش روی تان بررسی کنید.

.

تعمیر گیربکس تیگو 5 تهران

امروزه کمتر تعمیرگاهی را می توانید در شهر تهران پیدا کنید که برای تعمیرات گیربکس های اتومات به تجهیزات تخصصی مجهز باشد. در صورتی که تعمیرگاه گیربکس باز یکی از مجهزترین و بهترین تعمیرگاه های شرق تهران می باشد و حتی اگر خودرو شما در شهر تهران دچار مشکل شد کافی است با ما تماس بگیرید تا با حمل رایگان آن با خودرو بر فکر شما را بابت خرابی خودرو خود آسوده کنیم. همچنین لازم به ذکر لست که تعمیرکاران ما برای تعمیرات گیربکس تیگو 5 ، مراحل مختلفی را سپری می کنند. مهمترین مراحل مربوط به تعمیرات گیربکس تیگو 5 عبارتند از:

 

  • بازدید فنی از گیربکس : در مرحله ی یاد شده تعمیرکاران ما می توانند به کمک دستگاه های مختلف ایراد گیربکس خودروی شما را بررسی کنند. عیب یابی صحیح و تشخیص مشکل گیربکس یاد شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در غیر این صورت کاربران زمان و هزینه های زیادی را صرف خواهند کرد تا مشکل گیربکس خودرو شان را شناسایی نمایند.

 

  • تعمیر گیربکس : معمولا خرابی یک یا چند قطعه در گیربکس تیگو 5، عامل اصلی ایرادات به وجود آمده در این تجهیزات می باشند. در چنین شرایطی تعمیرکاران ما موظف هستند قطعات معیوب را تعمیر نمایند. البته برخی از قطعات معیوب قابلیت تعمیر ندارند. در این صورت مجبور خواهند بود که قطعات جدیدی را جایگزین نمایند. کاربران می توانند در این مرحله به منزل یا محل کار خود مراجعه کنند و تعمیرات خودروی خود را به دست تعمیرکاران مجرب ما بسپارند. کارشناسان ما بعد از تعمیرات صورت گرفته با شما تماس گرفته و گزارش های لازم را اطلاع خواهند داد.

 

  • تحویل خودرو : بعد از تعمیرات گیربکس تیگو 5، شما می توانید خودروی خود را تحویل بگیرید. در این مرحله فاکتور و گارانتی های لازم صادر خواهد شد.

.

علت پاره شدن زنجیر گیربکس تیگو 5

گیربکس خودرو انوماتیک تیگو 5 , ام وی ام ایکس 33 , آریزو 5 از نسل سی وی تی بوده است . قطعات داخلی این گیربکس اتوماتیک عبارت است از قولی ورودی خروجی , زنجیر اویل پمپ و دو دست دیسک و صفحه که زیر اویل پمپ قرار می گیرد .

مشکلات رایج و خرابی این گیربکس شامل پاره شدن زنجیر یا تسمه گیربکس می باشد که بر اثر فرسوده شدن فولی خروجی یا ورودی این مشکل پیش می آید , در اثر پاره شدن زنجیر , خودرو کامل از حرکت می افتد و زمانی که شما خودرو را در حال D یا R قرار می دهید نه به جلو می رود و نه به عقب حرکت می کند و علت این مشکل پاره شدن زنجیر گیربکس اتوماتیک می باشد.

 

زنجیر گیربکس تیگو 5

علت خرابی گیربکس تیگو 5

خرابی های فولی ورودی و خروجی : فرسوده شدن ساچمه‌ ها که داخل فولی ها قرار میگیرد باعث بد حرکت کردن و ساییده شدن فولی ها , هرز چرخیدن زنجیر و در نهایت پاره شدن زنجیر گیربکس می اتوماتیک می شود.

از دیگر خرابی‌ های این گیربکس عبارت است از سوختن شیربرقی‌های ساعتی گیربکس و یا خرابی خود بلوکه ساعتی می‌باشد. گاز هرز خوردن گیربکس اتوماتیک تیگو 5 , ایکس 33 , آریزو 5 تقه زدن و سنگین حرکت کردن ماشین مخصوصاً در سربالایی یا شیب می باشد.

صدا دادن گیربکس اتوماتیک این خودرو برخی اوقات از بلبرینگ‌های داخل گیربکس می‌ باشد که فقط با تعویض بلبرینگ‌ها می توان این مشکل را حل کرد.

ما در مجموعه گیربکس باز گیربکس اتوماتیک این خودرو را به طور کامل تعمیر کرده و قطعات داخلی گیربکس مانند فولی ورودی , فولی خروجی و ساعتی گیربکس توسط مجموعه تعمیر و در صورت نیاز با قطعات اصلی تعویض می‌گردد.

.

علت روشن شدن چراغ گیربکس تیگو 5

در مبحث مربوط به تعمیر گیربکس تیگو 5 ، توصیه می شود که در مورد ایرادات رایج گیربکس ها اطلاعاتی را کسب کنید. در چنین حالتی می توانید به موقع مشکل گیربکس خودروتان را شناسایی و آن را رفع نمایید. مهمترین مشکلات مربوط به گیربکس های یاد شده عبارتند از: تاخیر در عملکرد گیربکس، در حالت خلاص صدای گیربکس را می شنوید، لغزش چرخ دنده ها، روشن شدن چراغ چک ( یکی از مهمترین علل روشن شدن چراغ گیربکس می تواند کم بودن روغن گیربکس باشد و بهترین کار این است که حتما به تعمیرگاه مراجعه کنید و این ایراد را جدی بگیرید ) ، شنیده شدن صدای غیر عادی در حین تغییر دادن دنده ها، عدم حرکت خودرو و نشتی روغن گیربکس.

 

مشکلات گیربکس تیگو 5

همانطور که گفته شد، گیربکس تیگو 5 از انواع گیربکس‌ های اتوماتیک محسوب می‌شود. مشکلات رایجی که این نوع گیربکس‌ها به آن دچار می‌شوند، شامل موارد زیر است:

  • نشتی محفظه، واشر و لوله‌های حاوی مایع گیربکس: این مشکل ممکن است به دلیل ضربه و یا فرسودگی ایجاد شود و علامت آن نشت مایع گیربکس به خارج است.
  • سوختن شیر برقی گیربکس: این مشکل می‌تواند سبب لغزش دنده‌ و تغییر خود‌به‌خود و بی‌دلیل آن شود.
  • فرسودگی دنده‌ها: این مشکل عامل بسیاری از خرابی‌های جعبه دنده و عدم کارکرد صحیح آن است.
  • کهنه‌شدن مایع ترمز: اگر مدت زیادی مایع گیربکس عوض نشود، می‌سوزد و مشکل ایجاد می‌کند.

.

هزینه تعمیر گیربکس تیگو 5

یکی از مهم ترین مسائلی که ذهن شما درگیر میکند در هنگام تعمیر یا تعویض قطعات خودرو، هزینه آن است.با توجه به چینی بودن خودروی چری تیگو 5 و عدم وفور قطعات آن در بازار و نبود ثبات در بازار، ما به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کند تا برای اطلاع از جزئیات دقیق و قیمت قطعات و تعمیر گیربکس با شماره های ما در تماس باشید البته در جدول پایین هم صفحه برخی از هزینه ها را لیست کردیم همچنین کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند.

.

قیمت ساعتی گیربکس تیگو 5

خدمت شما مشتریان عزیز سایت گیربکس باز اعلام می داریم که قیمت حال حاضر ساعتی گیربکس این خودرو در زمستان 1402 مبلغ 20 میلیون تومان می باشد که در جدول زیر هم به روشنی توضیحات داده شده است , لذا با توجه به افزایش نرخ ها برای قیمت دقیق با پشتیبانی تخصصی تعمیرات گیربکس تماس بگیرید تا قیمت روز را دریافت کنید.

 

شرح خدمات اجرت به تومان
باز و بست گیربکس ⚡ 2/900/000 ⚡
فولی خروجی گیربکس تیگو 5 ⚡ 20/000/000 ⚡
اویل پمپ ⚡ 14/000/000 ⚡
صافی گیربکس تیگو 5 ⚡ 7/000/000 ⚡
ساعت گیربکس ⚡ 20/000/000 ⚡
شیر برقی تیگو 5 ⚡ 1/400/000 ⚡
صفحه گیربکس تیگو 5 ⚡ 2/500/000 ⚡
فولی ورودی ⚡ 20/000/000 ⚡
4.9/5 - (38 نظر)