می دانید که بهترین تعمیرگاه جهت تعمیر گیربکس جک کدام می باشد؟ شما هم به دنبال بررسی اساسی ترین مشکلات مربوط به گیربکس خودروی خود هستید؟

گیربکس های تعبیه شده در خودروهای جک از نوع دستی و اتومات هستند. عدم استفاده صحیح از جعبه دنده می تواند خرابی های مختلفی را در گیربکس خودروتان به وجود آورد. در چنین وضعیتی فشار زیادی به قسمت های مختلف خودرو وارد می شود. خرابی مربوط به گیربکس ها سبب می گردد که خودروها قادر به حرکت نباشند. پیشنهاد می شود که بلافاصله بعد از مشاهده ی کوچکترین ایراد در گیربکس خودروی خود، اقدامات مربوط به رفع آن را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است هزینه های بالایی را بابت تعمیر گیربکس خودروتان پرداخت کنید. اصلی ترین و شایع ترین ایرادات مشاهده شده در گیربکس خودروهای جک عبارتند از: تکان های شدید خودرو، لرزش بالا در جعبه دنده، استشمام بوی سوختگی از روغن گیربکس، دنده ها خود به خود تعویض می شوند، شنیده شدن صدای غیر عادی از گیربکس، قدرت خودرو کم می شود، چراغ چک خودرو روشن شده باشد.

اهمیت تعمیر گیربکس جک

تعمیر گیربکس جک اهمیت بسیار بالایی را در نزد افراد به خود اختصاص داده است. بدون تعمیر گیربکس معیوب نمی توانید از خودروی خود استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که گیربکس های مربوط به خودروهای جک جزو گران ترین گیربکس های طراحی شده هستند. برای طراحی گیربکس های یاد شده از فناوری نوین دنیا استفاده شده است. بنابراین برای تعمیرات گیربکس جک، بایستی از تعمیرکاران مجرب در این زمینه کمک بخواهید. شما بایستی تعمیرگاهی را انتخاب کنید که در زمان کوتاه و با هزینه های پایین، گیربکس معیوب خودروی شما را تعمیر کند. وب سایت گیربکس باز یکی از تعمیرگاه های تخصصی گیربکس های اتوماتیک در شرق تهران می باشد. شما می توانید با خیال آسوده تعمیرات گیربکس خودروی خود را به دست تعمیرکاران حرفه ای ما بسپارید. همچنین می توانید در خصوص هزینه های تعمیرات گیربکس خودروتان نیز با ما در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را به دست آورید.

مراحل مربوط به تعمیر گیربکس جک

تعمیرکاران ما جهت تعمیر گیربکس جک بایستی یکسری از مراحل را سپری کنند. در این صورت می توانند به راحتی ایراد گیربکس معیوب شما را شناسایی نموده و آن را رفع کنند. البته تعمیرکاران حرفه ای ما برای شناسایی ایراد گیربکس خودروی شما از تجهیزات مختلفی استفاده می نمایند. اصلی ترین و مهمترین مراحل مربوط به تعمیرات گیربکس جک عبارتند از:

مرحله اول تعمیر گیربکس جک (شناسایی ایراد مربوط به گیربکس):

اولین مرحله ی تعمیر گیربکس جک را شناسایی ایرادات مربوط به آن شکل داده است. در صورتی که عیب یابی گیربکس به درستی صورت نگیرد، ممکن است هزینه های تعمیرات افزایش پیدا کند. بنابراین تعمیرکاران ما در این مرحله دقت بیشتری را خرج نموده و به کمک دستگاه های مختلف می توانند ایراد گیربکس جک شما را شناسایی کنند. فراموش نشود که گیربکس خودروهای جک از طراحی پیشرفته و پیچیده ای برخوردار هستند. بنابراین عیب یابی و تشخیص ایراد گیربکس های مذکور کار چندان ساده ای نمی باشد. تعمیرکاران ما می توانند به راحتی مشکل و ایراد گیربکس خودروی جک شما را شناسایی کنند و آماده ی رفع آن باشند.

مرحه دوم تعمیر گیربکس جک (قطعه معیوب را مورد تعمیر یا تعویض قرار دادن):

طولانی ترین مرحله ی تعمیر گیربکس جک را تعویض یا تعمیر قطعه ی معیوب گیربکس شکل داده است. معمولا همکاران ما سعی دارند برای کاهش هزینه های تعمیرات، قطعات معیوب را مورد تعمیر قرار دهند. همچنین در حین تعویض قطعات معیوب نیز، از قطعات اصل و اورجینال استفاده می شود. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده تعمیرات گیربکس خودروی جک خود را به دست کارشناسان ما بسپارید. تعمیرکاران ما دوره های آموزشی مختلفی را سپری کرده اند و می توانند خدمات بی نظیری را در این مرحله از تعمیرات گیربکس جک ارائه دهند.

مرحله سوم تعمیر گیربکس جک (تست و تحویل خودرو ):

آخرین مرحله ی مربوط به تعمیرات گیربکس خودروی جک را تست و تحویل آن شکل داده است. تعمیرکاران ما می توانند به همراه مشتری، خودرو را مورد تست قرار داده و آن را تحویل دهند. همچنین در نظر داشته باشید که شرکت پیش روی شما برای خدمات صورت گرفته گارانتی بلند مدتی را نیز ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکلی در گیربکس خودروی خود، با متخصصان ما در ارتباط باشید. در این مرحله می توانید فاکتور مربوط به تعمیرات گیربکس خودروی خود را نیز دریافت کنید. همچنین در فاکتور ارائه شده می توانید لیست مربوط به خدمات صورت گرفته و قطعات تعویض شده در گیربکس خودروی خود را نیز مشاهده کنید.

5/5 - (1 نظر)