تعمیر گیربکس ام وی ام ایکس 22

در این مطلب راجب هزینه , مشکل , علل خرابی , تعمیر گیربکس ام وی ام ایکس 22 توضیحاتی را ارائه می دهیم . ام وی ام ایکس 22 یک کراس اوور کامپکت شهری است که توسط شرکت خودروسازی مدیران خودرو در ایران ساخته و عرضه شده است. ام وی ام X22 یک کراس اوور مناسب برای رانندگی در شهر است و به دلیل طراحی مدرن و جوان پسند، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی آن را به یکی از محبوب ترین خودروهای بازار ایران تبدیل کرده است. طراحی جذاب، تجهیزات مناسب و قیمت رقابتی این خودرو را به انتخابی ایده آل برای جوانان و خانواده های کوچک تبدیل کرده است.

 

تعمیر گیربکس ام وی ام ایکس 22

 

گیربکس ام وی ام ایکس 22 ساخت کجاست؟

این خودرو از یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته یا 5 سرعته در حالت دستی بهره می برد و گیربکس اورجینال آن توسط شرکت ام وی ام در ایران وارداتی شرکتی از چری می باشد باید به عرض شما برسانیم که شتاب 0 تا 100 این خودرو چینی در 12.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر در ساعت است.

 

اگر شما هم برای انتخاب تعمیرگاه گیربکس اتومات سردرگرم هستید , برای این منظور می توانند از وب سایت گیربکس باز اقدام نمایند و درخواست خود را به ثبت برسانند. توجه داشته باشید که تعمیرگاه گیربکس باز یکی از تخصصی ترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک در شرق تهران می باشد. بنابراین می توانید با توجه به نوع خرابی گیربکس خودروی ایکس 22 خود، با تعمیرکاران ما در ارتباط باشید. لازم است بدانید که تعمیرات گیربکس ام وی ام X22 شامل خدمات گوناگونی می باشد. مهمترین این خدمات عبارتند از: تعمیرات مربوط به هر یک از قطعات گیربکس، ارائه سرویس های دوره ای گیربکس، تعویض نمودن روغن گیربکس، بازدید فنی گیربکس و غیره.

 

اکنون که قصد تعمیر گیربکس ام وی ام x22 خود را در سر دارید، بهتر است که چنین فرصت طلایی را از دست ندهید. همچنین در نظر داشته باشید که گیربکس خودروهای ایکس 22 از نوع دستی و اتومات هستند. تعمیرکاران ما نیز تجربه ی کافی را در خصوص تعمیرات گیربکس های دستی و اتومات دارند. بنابراین می توانند بی نقص ترین خدمات را در این زمینه برای شما به ارمغان آورند. شما می توانید جهت بررسی هزینه ی تعمیرات گیربکس ام وی ام x22 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید. اصلی ترین هدف وب سایت گیربکس باز، ارائه خدمات با کیفیت با کمترین هزینه های ممکن می باشد.

 

بارزترین مشکلات مربوط به گیربکس ام وی ام X22

تعمیر گیربکس ام وی ام ایکس 22 زمانی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد که شما یکسری از ایرادات را در گیربکس خودروی خود مشاهده کنید. پیشنهاد می گردد که رایج ترین مشکلات مربوط به گیربکس های دستی و اتومات را بررسی کنید. در این صورت می توانید به موقع مشکل گیربکس خودروی خود را رفع نمایید. اصلی ترین و شایع ترین ایرادات گیربکس ام وی ام ایکس 22 عبارتند از: شنیده شدن صدای وزوز یا دنگ دنگ در حین حرکت، دیر عمل کردن گیربکس، احساس بوی سوختگی از خودرو، نشتی مایع از زیر خودرو، جا به جا شدن دنده ها به سختی صورت می گیرد، پدال کلاچ به درستی عمل نکند، دور موتور بالا می رود، ماشین لرزش زیادی را داشته باشد.

توصیه می شود که در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن اقدامات مربوط به تعمیرات گیربکس ام وی ام x22 را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است به قطعات بسیار متعددی در خودروتان آسیب رسیده و هزینه های تعمیر افزایش پیدا کند. همچنین برای تعمیر گیربکس معیوب خودروی خود می توانید به تعمیرکاران ما از وب سایت پیش روی تان اطمینان داشته باشید. تعمیرگاه ما سعی دارد برای تمام خدمات مربوط به تعمیرات گیربکس ام وی ام x22، گارانتی چند ماهه صادر کند. همین امر یکی از مهمترین نقاط قوت مربوط به شرکت گیربکس باز می باشد.

مراحل تعمیر گیربکس ام وی ام X22

در مبحث مربوط به تعمیرات این خودرو بهتر است که در خصوص مراحل تعمیرات اطلاعاتی را به دست آورید. در برخی از موارد تعمیرات گیربکس معیوب خودروی یاد شده به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. بنابراین در حین تحویل خودروی معیوب خود به دست همکاران ما، به این موضوع نیز توجه نمایید. اصلی ترین مراحل مربوط به تعمیرات گیربکس ام وی ام x22 عبارتند از:

مرحله اول (تشخیص ایراد گیربکس و بررسی علائم آن):

در این مرحله کارشناسان با تجربه ی ما می توانند با روشن کردن خودرو و بررسی سیستم جعبه دنده، مشکل مربوط به گیربکس را شناسایی کنند. لازم به ذکر خواهد بود که برای تشخیص مشکلات گیربکس های اتومات از تجهیزات الکترونیک استفاده می شود. فراموش نگردد که گیربکس های اتومات از کارکرد پیچیده ای برخوردار هستند. بنابراین عیب یابی و تشخیص مشکلات مربوط به گیربکس های اتومات کار ساده ای نخواهد بود.

مرحله دوم (تعمیر گیربکس ام وی ام ایکس 22 ):

پس از عیب یابی و تشخیص ایراد مربوط به گیربکس، می توان اقدامات مربوط به تعمیر آن را انجام داد. در برخی از موارد می توان با تعویض یا تعمیر تنها یک قطعه، مشکل گیربکس معیوب را رفع کرد. در نظر داشته باشید که برخی از قطعات تعبیه شده در گیربکس خودروی ایکس 22، قیمت بالایی را دارند. البته تعمیرکاران ما ترجیح می دهند که تا حدالامکان قطعات معیوب را تعمیر کنند.

مرحله سوم (تست و تحویل خودرو):

آخرین مرحله ی مربوط به تعمیر گیربکس ام وی ام X22 را تست و تحویل آن شکل داده است. در این مرحله می توانید حضور داشته و از نزدیک کارایی گیربکس خودروی خود را بررسی کنید

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام ایکس 22

هزینه تعمیر گیربکس این خودرو به عوامل متنوعی من جمله نوع گیربکس (اتوماتیک یا دستی)، مدل خرابی، اجرت تعمیرکار و قیمت لوازم یدکی بستگی دارد.به صورت جامع هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک X22 بیشتر از هزینه تعمیر گیربکس دستی می باشد.شایان ذکر است که اگر خرابی گیربکس اندک یا جزئی باشد با هزینه کمتری قابل تعمیر است.با این حال، اگر خرابی گیربکس کلی باشد، گیربکس نیاز به تعویض کامل دارد که به طور قابل توجهی گران تر خواهد بود و تعویض قطعات تکی برای شما کارامد نخواهد بود.

 

نکاتی برای کاهش هزینه های تعمیر گیربکس X22

 

روغن گیربکس را به طور منظم تعویض کنید.

از رانندگی با سرعت بالا و ناگهانی خودداری کنید.

در صورت مشاهده علائم خرابی گیربکس سریعا به تعمیرگاه تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید.

 

5/5 - (15 نظر)