تعمیر گیربکس بنز

شرکت خودرو سازی آلمانی به نام مرسدس بنز که جزو برندهای معتبر خودروسازی دنیا است و خودروهای این شرکت در کشور ایران توسط مشتریان استفاده می شود ، لازم به ذکر است این شرکت در خودروهای خود از انواع گیربکس اتوماتیک با کیفیت استفاده می شود اما ممکن از با گذر زمان و استفاده مستهلک شوند و نیاز به تعمیر یا تعویض برخی قطعات احساس شود ، در ادامه با ما همراه با شید تا راجب گیربکس بنز بیشتر بدانید.

 

تعمیر گیربکس بنز

تعمیر گیربکس بنز

گیربکس های سوار بر خودروهای بنر بسیار ملفوف و خیلی حساس هستند به طوری که در بین تعمیرگاه های تعمیر گیربکس خودرو باید به سراغ افرادی رفت که تخصص  یا دوره های آن را دیده اند و یا از تجربه بالایی برخوردار باشند تا بتوانند از پس تعمیرات آن برایند و این مورد جزو مهم ترین موضوعات بحث تعمیر گیربکس این خودرو است چرا که اگر توسط افراد نا متخصص این عمل صورت گیرد هزینه های گزافی روی دست مالک خودرو قرار می دهد.

 

هزینه تعمیر گیربکس بنز

عوامل زیادی در تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو دخیل هستند و می توانن بر هزینه تعمیر آن تاثیرگذار باشند ، مقدار خرابی قطعات ، مقیاس آسیب دیدگی ، نوع خودرو ، تمامی این موارد به همراه اجرت تعمیرکار متخصص گیربکس می توانن تعیین کننده قیمت تعمیر باشند ، لذا بهترین کار برای مطلع شدن و عدم حساب کتاب این موارد این است که به با هماهنگی به تعمیرگاه گیربکس باز مراجعه کرده و از هزینه ها با مشاوره رایگان مطلع شوید.

 

مشکلات گیربکس بنز

گیربکس خودروهای بنز همانند دیگر خوروهای مشکلاتی را دارند که به ترتیب به آنها اشاره می کنیم ، اولین و بیشترین موردی که مالکین این خودروها به تعمیرگاه گیربکس باز اطلاع داده اند یا با این ایراد به ما مراجعه کرده اند ایراد تقه زدن گیربکس اتوماتیک بنز است که عوامل مختلفی دارد و باید با دستگاه بررسی شود تا عیب یابی شود.

لرزش گیربکس و نشتی روغن از قسمت گیربکس خودرو بنز از دیگر عوامل خرابی و مشکلات این سری از خودروهای آلمانی می باشد که می تواند ناشی از فرتوتی واشرها یا آسیب دیدگی پوسته های گیربکس باشد.

 

مراحل تعمیر گیربکس بنز

در مرحله اول تعمیرکار متخصص گیربکس بنز باید با توجه به دستگاه ها و دید فنی خود عیب یابی را انجام دهد تا اگر ایراد قابل تشخیص و رفع شدن باشد و نیاز به تعمیر گیربکس و باز شدن گیربکس نبود مشتری دچار زحمت و طلف شدن زمان نشود و هزینه زیاد روی دست مشتری قرار ندهد.

 

در مرحله دوم اگر ایراد سطحی نبود و نیاز به پایین آوردن گیربکس خودرو از آن بود باید گیربکس باز شده و تک تک قطعات گیربکس توسط تعمیرکار متخصص بنز مورد بررسی و سلامت  یا عدم سلامت آن تعیین شود و ایراد پیدا شود.

 

مرحله سوم تعمیرکار گیربکس اتوماتیک بنز در تعمیرگاه باید قطعه های خراب یا ایراد دار را تعویض کند یا اگر قابل تعمیر باشند با اطلاع به مالک خودرو جهت تعمیر آن ها اقدام کند.

 

بعد از اتمام کار و مونتاژ کردن گیربکس اتوماتیک خودرو ، تعمیرکار برای تست و تحویل خودرو به مشتری اقدام می کنند و اگر مشکلی در کارکرد خودرو نباشد تکنسین خودرو را به مشتری تحویل می دهد که لازم به ذکر است در تعمیرگاه گیربکس باز کلیه تعمیرات با گارانتی و ضمانت نامه کتبی تحویل مشتری می گردد.

5/5 - (3 نظر)