تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x60

یک خودرو شاسی بلند با گیربکس اتوماتیک از شرکت لیفان که نمایندگی آن در کشورمان شرکت کرمان موتور می باشد ، لیفان ایکس 60 به علت قیمت مناسب و مصرف سوحت بهینه طرفداران خاص خودر را دارد ، گیربکس این خودرو هم مانند گیربکس دیگر خودروها ممکن است به مرور زمان دچار ایرادات فنی شود و شما مالک گرامی را به دردسر بندازد ، لذا باید در نگهداری و مراقبت از آن دقت لازم را بکار بگیریم.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x60

 

مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک لیفان x60

از رایج ترین مشکلات گیربکس این خودرو تکان خودرن یا تقه زدن است که یکی از علل آن کمبود مایع گیربکس خودرو است اما دلایل دیگر هم دارد.

ایراد ارایج بعدی که توسط مالکین این خودرو به تعمیرگاه ما اعلام شده است سر و صدا از گیربکس است برای مثال صدای زوزه یا ساییدن دو قطعه به هم که نشان از آسیب دیدگی قطعات داخلی گیربکس است.

عیب یابی گیربکس ایکس 60 توسط تعمیرکار متخصص با دستگاه های تخصصی انجام می شود و مایع گیربکس و سطح آن چک می شود و سلامت قطعات برقی مربوط به گیربکس بررسی می شود ، اگر شما بازدید کننده وب سایت ما باشید و از طریق وب سایت با ما تماس بگیرید ، شامل طرح مشاوره و عیب یابی رایگان می شوید و از مشکل گیربکس خود مطلع می شوید.

 

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک لیفان x60

اگر تعمیرکار تشخیص دهده که مشکل گیربکس شما به آسانی و با اضافه کردن مایع ( روغن ) گیربکس با تعویض آن یا با پاک کردن خطاها و آپدیت نرم افزاری حل می شود هزینه چندانی روی دست شما قرار نمی دهد ، لذا اگر میزان خرابی گیربکس زیاد باشد هزینه قطعات ، هزینه روغن و اجرت تعمیرکار را باید در نظر بگیرید ، برای اطلاع دقیق لطفا تماس بگیرید.

 

چگونگی نگهداری گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60

از تعویض دنده فوری خودداری کنید و همچنین ترمزهای ناگهانی گرفتن و فوری را فراموش کنید مگر در شرایط اضطراری ، سرویس های دوره ای را جدی بگیرید و در خودرو بیشتر از حد مجاز توصیه شده باز اضافی قرار ندهید و تا حد امکان از بکسل کردن خودرهای سنگین جدا بپرهزید زیرا فشار سنگینی به گیربکس خودرو شما وارد می کند.

در صورت انجام تعمیرات جزیی یا انجام سرویس های دوره ای از تعمیرگاه فاکتور به همراه گارانتی قطعات و تعمیرات را بگیرید و سعی کنید زوتر از زمان موعد سرویس دوره مایع گیربکس را عوض کنید.

با رعایت کردن موارد فوق می توانید با خیال آسوده و راحت تا چندین سال از گیربکس اتوماتیک لیفان ایکس 60 بدون هیچ مشکلی استفاده کنید و لذت ببرید.

 

5/5 - (2 نظر)