تعمیر گیربکس کیا

شرکت خودرو سازی کیا جزو بزرگترین شرکت های سازنده خودرو در کشور کره است و نمایندگی رسمی این شرکت در کشور ما شرکت اطلس خودرو بوده است ، خودروهای این شرکت از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و در کشورمان برخی مدل ها مانند سراتو ، اپتیما ، سورنتو ، اسپورتیج به دلیل کیفیت مناسب گیربکس اتوماتیک طرفداران خاص خود را دارد.

 

تعمیر گیربکس کیا

 

در این نوشته از وب سایت گیربکس باز توضیحاتی مختصر و مفید در مورد هزینه تعمیر گیربکس ، شایع ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک ، بهترین تعمیرگاه گیربکس کیا و نحوه نگهداری صحیح از گیربکس اتوماتیک کیا را به سمع شما می رسانیم ، پس برای حل مشکل در زمان خرابی گیربکس خودرو و همچنین آشنایی بیشتر با ما تا پایان این نوشته همراه باشید.

 

هزینه تعمیر گیربکس کیا

مانند دیگر خودروها گیربکس خودروهای کیا هم از برخی صدمات در امان نیست و امکان دارد بعد از گذشت مدتی فرسوده یا خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد و اولین سوال در ذهن شما هزینه تعمیر گیربکس این خودرو باشد که پاسخ این سوال را در حد امکان به شما می دهیم ، با توجه به دسترسی سخت به قطعات اصلی گیربکس این خودرو بیشترین هزینه مربوط به قطعات می باشد و در کنار این هزینه اجرت تعمیرکار و هزینه تعویض روغن گیربکس هم به آن اضافه می شود.

 

در نظر داشته باشید با توجه به تغیرات قیمت قطعات و هزینه های مربوط به تعمیرات گیربکس اتوماتیک امکان ذکر دقیق این هزینه برای ما در این محتوا میسر نیست لذا اگر قصد اطلاع دقیق از این هزینه را دارید ما برای بازدیدکنندگان وب سایت گیربکس باز یک آپشن را در نظر گرفته ایم که با تماس تلفنی با تعمیرگاه یا مراجعه حضوری از عیب یابی رایگان و اطلاع از هزینه را داشته باشند.

 

بهترین تعمیرگاه گیربکس کیا

به صورت مختصر و مفید شما باید برای انتخاب بهترین تعمیرگاه در زمینه گیربکس خودرو کیا دقت کافی را داشته باشید ! حتما به سراغ تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک برید که اولا برای کار تعمیرات خود ضمانت نامه بدهد ، دوما از قطعات شرکتی و اصل استفاده کند ، سوما در کار خود مهارت کافی را داشته باشد ، البته تعمیرگاه گیربکس تمام شاخص های یک تعمیرگاه خوب را دارد ( گارانتی خدمات – تخصص کافی در گیربکس اتوماتیک – استفاده از قطعات اصلی ) و جزو بهترین تعمیرگاه های گیربکس کیا می باشد.

 

شایع ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک کیا

با توجه به اینکه در این مدت که خودروهای شرکت کیا به بازار ایران وارد شده اند توانسته ان نظر مشتریان راجلب کنند و از کیفیت خوبی برخوردار بوده اند لکن برخی ایرادات اجتناب پذیر است زیرا دلایلی مانند فرسودگی و استفاده نامناسب در آن دخیل هستند.

ایراد ضعف در تعویض دنده اولین و بیشترین ایراد اعلام شده توسط مشتریان تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس باز است و یکی از دلایل احتمالی در صورت سلامت بقیه قطعات گیربکس خرابی شیربرقی می باشد.

نشتی روغن از گیربکس این خودروها دومین ایراد اعلامی مشتریان تعمیرگاه است که می تواند به علت فرسودگی قطعات باشد.

سر و صداهای غیر عادی یا تقه زدن ایراد بعدی است که مشتریان خودروهای کیا زیاد به آن برخورد می کنند.

 

توصیه گیربکس باز به مالکین خودورهای کیا این است که در صورت برخورد با هر گونه ایراد مرتبط با گیربکس اتوماتیک حتما با یک تعمیرگاه تخصصی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تماس بگیرید و مشکل را پیگیری کنید زیرا در صورت عدم پیگیری و رفع ایراد می تواند باعث آسیب هایی با هزینه سنگین شود.

5/5 - (5 نظر)