تعمیر گیربکس دانگ فنگ

یکی از شرکت های خودرو ساز در کشور چین دانگ فنگ است که تولیدی خودروهای این شرکت از محبوبیت فراوانی برخوردارند زیرا کیفیت نسبتا خوب و طراحی هوشمند و زیبا دارند ، در کشور ما ایران می توان به خودروهای معروف این شرکت مانند دیگنیتی و اچ سی کراس که طرفداران زیادی دارند اشاره کرد.

 

تعمیر گیربکس دانگ فنگ

 

در ادامه این نوشته راجب گیربکس اتوماتیک خودروهای این شرکت و آموزش نگهداری و سرویس های دوره ای به شما اطلاعاتی می دهیم تا بتوانید ضمن کسب این آموزش ها ، از سلامت گیربکس اتوماتیک خودرو دانگ فانگ خود مطمعن شوید و اگر عیبی پیدا کرد خودتان علت آن را کشف کنید.

 

هزینه تعمیر گیربکس دانگ فنگ

گیربکس خودروهای دانگ فانگ دارای مدل های مختلف می باشد و اجرت تعمیر گیربکس اتوماتیک هر مدل خودرو با خودرو دیگر تفاوت دارد ، اما به صورت کلی برای تعیین هزینه تعمیر گیربکس دانگ فانگ باید عوامل مختلف را در نظر گرفت که به این صورت می توانید هزینه تقریبی را بدست آورید و اگر در کنار تعمیر و رفع ایراد گیربکس خودرو بحث هزینه تعمیر برای شما اهمیت زیادی دارد می توانید با تماس با تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک گیربکس باز و یا مشاوره رایگان از هزینه ها اطلاع کامل پیدا کنید.

 

علائم خرابی گیربکس دانگ فنگ

با مرور زمان و استفاده مداوم از خودرو دانگ فنگ به صورت عادی دچار ایراداتی می شود که خارج از دست شما مالک خودرو می باشد لذا می توانیم به برخی از این ایرادات اشاره کنیم ، اولین و مطرح ترین ایراد این گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ ایراد تغییر دنده می باشد و مهم ترین مشکل در این بحث این است که دنده ها به شدت و سخت جا می روند و در حال حرکت یا سکون دنده ها از حالت خود تغییر می کنند.

 

لرزش گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ : دومین ایراد بحث لرزش کلی گیربکس اتوماتیک این خودروها و لرزش در هنگام استفاده از گیربکس اتوماتیک در حالت حرکت می باشد یا زمانی که قصد گرفتن ترمز دارید احساس لرزش در خودرو را دارید و این مورد هم باید به دقت بررسی و حتما رفع شود زیرا در صورت حل نشدن می تواند هزینه های زیادی را بر دوش مالک خودرو قرار دهد.

 

نشت روغن گیربکس دانگ فانگ : زمانی که از قسمت گیربکس خودرو نشتی رخ دهد و در پارکینگ شما این تشخیص را دهید که این نشتی مربوط به بخش گیربکس است باید مطلع باشید که کم کردن روغن گیربکس باعث سخت کار کردن و در نتیجه اصطکاک به وجود آمده باعث آسیب به گیربکس اتوماتیک شما می شود.

5/5 - (3 نظر)