هزینه تعویض روغن گیربکس تیگو 5

زمانی که موعد عوض کردن روغن گیربکس خودرو فرا می رسد اولین سوالی که در ذهن صاحب خودرو جرقه می زند دقیقا همین است! هزینه تعویض روغن چقدره؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه تعویض روغن به چند عامل مربوط است که در ادامه در گیربکس باز به آن خواهیم پرداخت.

 

هزینه تعویض روغن گیربکس تیگو 5

 

گیربکس : نوع گیربکس اتوماتیک است یا گیربکس دستی.

روغن مصرفی : مارک و کیفیت روغن.

مدل ماشین : نوع خودرو و مدل آن و همچنین سال ساخت خودرو.

تعمیرگاه : لوکیشن و نشانی تعمیرگاه در تعیین هزینه تاثیر گذار است.

موارد متفرقه : قطعات مصرفی حین تعویض روغن ، واشر ، فیلتر روغن و …

 

 عوامل تاثیرگذار بر هزینه تعویض روغن

راندمان کاری خودرو : چنانچه خودروی شما فاصله زیادی را پیموده باشد و در شرایط دشوار رانندگی کرده باشید این امکان وجود دارد که خودرو نیاز به تعمیرات ، بازبینی و سرویس مازاد داشته باشد که همین خود شامل افزایش هزینه خواهد بود.

شرایط جوی و فصول : فصول مختلف و شرایط جوی و آب و هوا بر افزایش هزینه تعویض روغن تاثیر گذار می باشد.

قطعات مصرفی : چنانچه در زمان تعویض روغن، قطعات نیاز به عوض کردن داشته باشند بالطبع هزینه تعویض قطعات نیز بر هزینه تعویض روغن افزوده خواهد شد.

 

برآورد هزینه تعویض روغن گیربکس تیگو 5

چنانچه در صدد تعویض روغن خودروی خود می باشید می توانید برای آگاهی از هزینه تقریبی تعویض روغن گیربکس به تعمیرگاه های تخصصی و نمایندگی های مجاز چری مراجعه نمایید و استعلام قیمت بگیرید. اینترنت و اپلیکیشن های مخصوص فروشگاهی نیز بستر مناسبی برای برآورد هزینه می باشد حال آنکه ممکن است کمی با قیمت واقعی در تضاد باشد.

شما عزیزان می توانید با تماس با کارشناسان همیشه آنلاین تعمیرگاه تخصصی گیربکس باز از هزینه تعویض روغن گیربکس تیگو 5 مطلع شوید و در اسرع وقت نوبت بگیرید ، همچنین اگر نیاز به عیب یابی یا تعمیر گیربکس تیگو 5 دارید تکنسین های ما می توانن برای رفع ایراد در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنند .

 

نکات مهم تعویض روغن گیربکس تیگو 5

تعویض روغن طبق دفترچه : چنانچه در زمان مشخص شده در دفترچه دستورالعمل تعمیر و نگهداری خودرو تعویض روغن گیربکس را انجام دهید ، عمر گیربکس افزایش می یابد و از ایجاد هزینه های اضافی تعمیر جلوگیری می کند.

انتخاب روغن مصرفی با کیفیت : توصیه اکید می شود که از نوع ، مدل و برند روغن ذکر شده در دفترچه تعمیرات و نگهداری خودرو استفاده نمایید. روغن نا مناسب باعث بروز صدمه به گیربکس خودرو خواهد شد.

تعمیرگاه مجاز : پیشنهاد می شود جهت تعویض روغن گیربکس تیگو 5 به نمایندگی های مجاز چری و یا تعمیرگاه های تخصصی دارای تعمیرکار مجرب مراجعه نمایید.

هزینه تعویض روغن گیربکس : جهت کاهش هزینه های تعویض روغن می توانید از چند تعمیرگاه قیمت بگیرید و آنها را با هم قیاس کنید.

 

با توجه به موارد توضیح داده شده ، همچنان سوال ویژه ای در مورد گیربکس تیگو 5 دارید؟ یا قصد تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو خود را دارد ، پس در اولین زمان با کارشناسان ماهر تعمیرگاه تخصصی گیربکس باز تماس بگیرید و سوال خود را مطرح نمایید.

5/5 - (6 نظر)