تعویض روغن گیربکس تیگو 7

مالکین این خودرو در نگهداری آن باید نهایت دقت و توجه را داشته باشند چرا که بحث روغن در گیربکس این خودرو مانند خون در بدن انسان است و از اهمیت بالایی بارخوردار است و ما در گیربکس باز در این نوشته به شما کاربر گرامی توضیح می دهیم که چرا در نحوه تعویض روغن گیربکس تیگو 7 باید حساس باشید.

 

تعویض روغن گیربکس تیگو 7

زمان تعویض روغن گیربکس تیگو 7

مهم ترین سوالی که ذهن شما را به خود مشغول می کند این است که چه زمانی باید روغن گیربکس این خودرو را تعویض و برای سرویس های دوره اقدام کنید لذا پیشنهاد ما به شما تعویض روغن گیربکس این خودرو را در هر 25 الی 30 هزار کیلومتر است و حتما باید از روغن های اورجینال و شرکتی استفاده کرد تا با این کار مغر خودور که همان گیربکس است را در مدت زمان طولانی به دور از ایراد و سلامت نگه دارید.

.

قیمت روغن گیربکس تیگو 7

در مورد هزینه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک این خودرو باید به اطلاع شما برسانیم ابتدا شما باید اطلاع داشته باشید 2 لیتر روغن حدودا نیاز دارید و هزینه خرید روغن لیتری 400 الی 500 هزارتومان است . همچنین می توانید از انواع روغن گیربکس خودرو اروجینال شرکتی از برند ادینول و روغن های ایرانی استفاده کنید . لازم به ذکر است که در تعمیرگاه گیربکس باز می توانید با 20 درصد تخفیف اجرت تعویض روغن گیربکس اتوماتیک در سرویس های دوره استفاده کنید.

 

مجددا اعلام کنیم که هزینه های مذکور در نوشته بالا صرفا برای اطلاع شما مشتری گرامی باشد و حدودی هستند لذا با عنایت به نرخ بازار شاید متغیر باشد اطلاع دقیق از هزینه تعویض آن بهتر است با تماس تلفنی یا مراجعه به تعمیرگاه گیربکس باز از هزینه ها مطلع شود.

 

در رابطه با حجم روغن گیربکس تیگو 7 که مساوی 1.1 می باشد الی 1.3 لیتر اما بهتر است شما 2 لیتر روغن گیربکس تهیه کنید تا خیالتان راحت باشد.همچنین متذکر می شویم که گیربکس خودرو شما از مدل خشک است و فیلتر روغن گیربکس ندارد.

 

نحوه تعویض روغن گیربکس تیگو 7

در رابطه با این مورد باید بگوییم که به دو روش روغن گیربکس اتوماتیک این خودرو تعویض می شود یکی دستی و دگر به روش دستگاه که اکثرا تعمیرکاران ماهر در زمینه گیربکس اتوماتیک خودرو از روش دستی استفاده می کنند و متخصصین گیربکس باز به شما روش دستی را پیشنهاد می کنند , لذا اگر شما میل به استفاده از هر مدل از دو روش مذکور داشته باشید ما می توانیم به روش دستی یا با دستگاه اتوماتیک برای شما تعویض روغن را انجام دهیم.

5/5 - (8 نظر)