تعمیر گیربکس بی ام و

ماشین های تولید شرکت بی ام و به کیفیت و درجه یک بودن معروف هستند لکن ماشین هستند و گیربکس دارند و هر خودرویی که گیربکس دارد می تواند به مشکل دچار شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.در این نوشته از سایت گیربکس باز به بررسی علت خرابی گیربکس ، انواع مدل گیربکس ، مراحل تعمیرات گیربکس و هزینه تعمیر گیربکس بی ام وی می پردازیم.

 

تعمیر گیربکس بی ام و

 

انواع یا اشکال گیربکس

خودروهای این شرکت از گیربکس های دستی و اتوماتیک و دوکلاچه ( DCT ) بهره می برند ودر این نوشته ما بحث ما در مورد خودروهای بی ام و با گیربکس اتوماتیک می باشد.

 

علائم یا نشانه های خرابی گیربکس

اولین علت که نشان از خرابی گیربکس اتوماتیک در خودروهای بی ام و می باشد لرزش یا تکان خودرون خودرو در زمان تغییر دنده است به طوری که شما حس می کنید این لرزش یا تقه زدن را و برای آدم معمولی هم قابل تشخیص است.

 

دومین یا مهم ترین علامت خرابی در گیربکس اتوماتیک خودرو بی ام و تعویق در زمان تعویض دنده ها یا تاخیر در تعویض دنده هست به طوری که شما توقع دارد فورا این عمل انجام شود اما به قول معروف گیربکس ضعیف عمل می کند و در این زمان شما باید به فکر مراجعه به تعمیرگاه جهت بررسی علت خرابی گیربکس به صورت دقیق باشید.

 

دلیل دیگر و سومین دلیل که نشانه از خرابی گیربکس این خودرو می دهد این است که از گیربکس خودرو صداهای عجیب و غریب می آید و هنگام حرکت یا توقف شما صداهای نامتداول می شونید که نشان از خرابی دارد و باید به تعمیرگاه مراجعه کنید.

 

ناگفته نماند که اگر خودرو بی ام و شما دچار نشتی روغن از سمت گیربکس باشد بهتر است فورا برای جلوگیری و رفع نشت روغن اقدام کنید چرا که کسری روغن در گیربکس باعث ایجاد خرابی در گیربکس می شود.

 

نکات ضروری در تعمیر گیربکس بی ام و

از قطعات یدکی شرکتی و اورجینال با کیفیت استفاده کنید یا اگر تعمیرگاه مسئول تعمین قطعات است از آنها بخواهید تا برای این موارد را برای شما گارانتی کتبی کنند تا خیال شما راحت باشد.

بهتر است به تعمیرگاه معتبر و متخصص در زمینه گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید نه مکانیکی معمولی که تمام کارهای خودرو را انجام می دهد.زیرا آنهایی که به صورت اختصاصی در زمینه گیربکس فعالیت دارند با ایرادات بیشتر آشنا هستند و مشکل شما را حل می کنند.

ضمانت کتبی از تعمیرگاه بخواید تا تعمیر گیربکس شما را به مدت 6 ماه تا 12 ماه گارانتی کنند . سعی کنید این گارانتی را به صورت کتبی و با مهر و امضا مدیر تعمیرگاه دریافت کنید تا ضمانت اجرایی داشته باشد.

 

در تعمیرگاه گیربکس باز ما با تیم تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک تمامی خودروهای شرکت بی ام و را تعمیر می کنیم و با ضمانت کتبی به مدت زمان خاص با توجه به شرایط خودرو شما تحویل می دهیم.

5/5 - (4 نظر)